Sunday 17 June 2012

zmiana na kratkę

Dość miałam już świąteczno- beżowych kolorków. Lato jest więc trzeba mi barw:) Na początek granat! Kupiłam U Źiwaniego materiał z jednej zasłony i nie bardzo miałam co z nim zrobić, ale poczarowałam i starczyło mi na 6 poduch , 2 bieżniki na półki i skrawki na bieżnik na ławę...Za który będę się brała jak tylko znajdę czas... Czekam tylko na nóż krążkowy, który zamówiłam w prezencie od Babci. Biedna była świadkiem jak wycinanie skalpelem wyprowadza mnie z równowagi...


7 comments:

  1. NO, no "żiwani" się przyjął ? :-) Łupy świetne, a poduchy super. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Piękne podusie!!!
    Takie stonowane, skromniutkie - SUPER!!!

    ReplyDelete
  3. Dzięki:) @hanuszka " Żiwani" rozłożył mnie na łopatki, u mnie się przyjął, czy to za Twoją sprawą???
    @Magnolia , skromniusie, bo tylko tyle materiału miałam, toteż przód jest tylko z granatowej krateczki… Ps skrawek jest na wazonie - kokardka ;)

    ReplyDelete
  4. Poduchy fantastycznie się prezentują:) Marzy mi się taka wielka narożna kanapa...:)

    ReplyDelete
  5. Poduchy fantastycznie się prezentują:)
    A mi marzy się taka właśnie narożna kanapa...
    A co to "Żiwani"? Pytam, bo się nie znam...

    ReplyDelete
  6. @ słoneczko: kupione "U żiwaniego" - w używanym. Już kilkakrotnie spotkałam się z tym określeniem, chyba min u Hanuszki :) Spodobało mi się więc używam, chyba , że Hanuszka tantiemy będzie pobierałą… :D:D Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. Dziękuję za odpowiedź:)

    ReplyDelete