Saturday 21 July 2012

SERCE DLA TERENI

W zeszłym roku we wrześniu dostałam maszynę od męża na urodziny. Szyłam różne drobiazgi… Trafiłam na forum SZPG… Tam spotkałam uroczą forumowiczkę, dzięki której stawiłam się na spotkanie, gdzie dla szczytnego celu szyje się kołderki. Przyjeła mnie serdecznie… Poznałam tam GENIALNE cioteczki, które z sercem i oddaniem szyją dla dzieciaków. Terenia zawsze służy radą, pomocą i odpowiada na głupie pytania typu :"jak się pozbyć znikającego pisaka, który nie znika"… Dla niej powstał portfel "serce" :*:*:*


8 comments:

  1. dzisiaj w tej samej sekundzie kliknęłyśmy publikuj! świetny portfel!

    ReplyDelete
  2. Śliczny portfel! Super to serducho:)

    ReplyDelete
  3. Wspaniały portfel dla wspaniałej osoby:)

    ReplyDelete
  4. Przesadzacie Koleżanko mocno z tymi pochwałami.
    Rumienię się mocno .....
    Prezent wspaniały, na prawdę szczerze piszę.
    Cóż może być piękniejszego od połączenia lnu z czerwonymi szmatkami.
    W dodatku to nie wszystko co dostałam od Karolinki !!!!
    Była jeszcze makatka z pięknym haftowanym sercem oraz broszka.
    Zrobiłam zdjęcie, ale wyszło nieciekawie.
    Podczas kolejnego spotkania poproszę Cię o zrobienie zdjęć, żeby można podziwiać kompletny prezent urodzinowy >

    ReplyDelete
  5. Oj tam oj tam, nie przesadzacie , nie przesadzacie :*:*:*

    ReplyDelete
  6. Cudnie Ci wychodzą te portfeliki, też się czaję z uszyciem czegoś takiego ale ciągle odkładam na później...

    ReplyDelete
  7. Kochana Twój blog uwielbiam! Zapraszam do mnie na bloga - czeka na Ciebie tam mała niespodzianka www.wyspasnow.blogspot.com

    ReplyDelete